معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت دوره‌های میان رشته‌ای با هدف به روز رسانی سطح علمی این دانشگاه و افزایش دستاوردهای علمی فعال می‌شود.

محسن کلانتر معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ایجاد دوره‌های میان رشته‌ای در این دانشگاه اظهار داشت: دوره‌های میان‌رشته‌ای از مدت‌ها پیش در این مرکز آموزشی فعال بوده و با توجه به اینکه دانشگاه علم و صنعت یک واحد فنی مهندسی است برگزاری چنین دوره‌هایی که مطابق متد روز دنیا بوده در جهت پیشرفت علم در بین دانشجویان امری ضروری است.

وی ادامه داد: دوره مهندسی پزشکی و کنترل با هدف همکاری با استادان دانشکده مکانیک، همکاری دانشکده مهندسی صنایع و MDA در جهت ارتباط بین رشته‌های مهندسی شیمی و مواد دوره‌های جدیدی ایجاد شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در خصوص همکاری دانشکده‌های برق و مکانیک گفت: همکاری این دو دانشکده با استادان مهندسی شیمی و مواد در جهت ایجاد دوره‌ فناوری‌های نوین در بحث فیزیک کوانتومی و ماهواره بوده و دانشگاه امیدوار است با ایجاد چنین دوره‌هایی سطح علمی ساخت ماهواره‌های تحقیقاتی و هواشناسی افزایش یابد.

کلانتر یادآور شد: با همکاری دانشکده های برق و مکانیک در زمینه‌ تکنیک‌های به کار رفته در ماهواره مشکلات و پیچیدگی‌های ساخت ماهواره‌های مختلف از بین رفته و دستاوردهای علمی دانشگاه به روز می‌شود. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار