یک پناهجوی اهل نیجریه که بدست یک راستگرای افراطی در ایتالیا هدف حمله قرار گرفته بود، پس از چند روز در بیمارستان درگذشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، امانوئل چیدی نامدی، پناهجوی ۳۶ سالۀ اهل نیجریه که بدست یک راستگرای افراطی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، پس از چند روز کما روز چهارشنبه در بیمارستان درگذشت. رسانه های محلی می گویند فرد ضارب یکی از اعضای باشگاه محلی فوتبال «فرمانا» در شهر فرموی ایتالیاست.

این جوان نیجریه ای که پس از آنکه تلاش کرده بود جلوی مزاحمت برای همسرش را در مرکز خرید این شهر بگیرد، مورد ضرب و شتم این ایتالیایی راستگرا قرار گرفت. امانوئل جیدی نامدی و همسرش از هشت ماه گذشته در اردوگاه مهاجران در این شهر مستقر شده بودند. همسر امانوئل نوزاد خود را به هنگام به دنیا آوردن در قایقی در جریان عبور از مدیترانه، از دست داده بود.

شهردار این شهر از این واقعه با عنوان یک «کابوس» نام برده است.

خبر مرگ این پناهجوی نیجریه ای که از خشونت های بوکوحرام گریخته بود در حالی منتشر می شود که روز سه شنبه و در  پی چندین عملیات، نیروی دریایی ایتالیا توانسته است دست کم ۲۰۰۰ مهاجر را از دریا نجات و به جزیرۀ کالابریا انتقال بدهد.

به گفتۀ گارد ساحلی ایتالیا که در عملیات فورتکس مشارکت دارد، این مهاجران به موقع از خطر غرق شدن نجات یافته و روز سه شنبه بدون مرگ مهاجران پایان یافته است.

یکی از این مهاجران، نوزاد دختری به نام مانوئلاست که در حین عبور از مدیترانه به دنیا آمده است. پزشکان مرکز اسکان موقت مهاجران در کالابریا حال این نوزاد را رضایت بخش اعلام کرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۵
واقعا از مظلومیت پناهجوها آدم جیگرش کباب میشه آخه انسانیتتون کجا رفته اینا به شما پناه آوردن خب گناه دارن اذیتشون میکنن
آخرین اخبار