دونده ملی پوش کشورمان گفت:امکانات فدراسیون دوومیدانی به هیچ عنوان برای ورزشکاران راضی کننده نیست.

الناز کمپانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  جوان، اظهارکرد:خوشبختانه در وضعیت خوبی قراردارم درگرگان زیر نظر مربی اختصاصی ام تمریناتم را برای حضور در مسابقات لیگ باشگاه ها که در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود آماده می کنم،قراراست مانند پارسال با تیم دانشگاه آزاد در این مسابقات شرکت کنم،تنها هدفم در این رقابت ها کسب یک نتیجه ی مطلوب است.

وی افزود:در مسابقات جایزه بزرگ تهران که قرار است یک شنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شود،به نوعی این رقابت آخرین فرصت ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک است شرکت نخواهم کرد.

کمپانی گفت:امکانات فدراسیون به هیچ عنوان برای ورزشکاران راضی کننده نیست فدراسیون دوومیدانی تنها 3 ماه حقوق معوقه من را پرداخت کرده است در این 3 سال توانسته ام شش بار رکورد ملی را تغییر دهم، اما تنها یک بار در دوران ریاست طباطبایی و احسان مهاجرشجاعی در فدراسیون دوومیدانی به دلیل رکورد شکنی، برایم پاداش در نظر گرفتند.

دونده ملی پوش کشورمان در پایان یادآور شد:امیدوارم دوومیدانی کاران کشورمان در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی جهان که هر چهارسال یک بار برگزار می شود با نتایجی که بدست می آورند باعث خوشحالی مردم جامعه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار