قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در امور مشارکتهای اجتماعی از کمک ۱۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نادر همتی صبح دوشنبه در گردهمایی خیرین سلامت لرستان در سخنانی اظهار داشت: سالهای ۹۳ و ۹۴ با وجود نوپایی امور مشارکتهای اجتماعی بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال توسط نیکوکاران به حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان کمک شد.
 
وی با بیان اینکه از این میزان ۵۵ میلیارد ریال پروژه اجرا شده است گفت: همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال زمین، بیش از ۷۰ میلیارد تجهیزات پزشکی و ۵۰ میلیار ریال نیز بابت ۶ باب ساختمان اهداء شده است.
 
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در امور مشارکتهای اجتماعی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری نیز بیش به ۱۱۰ میلیارد ریال کمک های مردمی در حوزه سلامت استان جذب شده است.
 
همتی تصریح کرد: به برکت این کمک ها و همچنین با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، دهها پروژه احداث شده و یا در حال احداث هستند که ۱۱۰ متر مربع فضای فیزیکی بهداشتی و درمانی با مشارکت قرارگاه سازندگی، وزارت بهداشت، استانداری لرستان و علوم پزشکی دانشگاه نمونه ای از این اقدامات است.
انتهای پیام /ا
برچسب ها: کمک ، میلیارد ، حوزه ، سلامت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.