مشاور مدیرکل و مسئول امور بانوان آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح بهبود وضعیت بهداشتی دانش آموزان دختر مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فریبا گله دار به اجرایی شدن طرح های استانی و ملی امور بانوان آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۹۵-۹۴  برای دانش آموزان لرستانی اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا طرح بهبود وضعیت بهداشتی دانش آموزان دختر مناطق محروم کشور برای ۶۰۰ دانش آموز پایه اول متوسطه نیز در استان اجرا شده است.
 
وی افزود: میزان اعتبار طرح بهبود وضعیت بهداشتی دانش آموزان دختر هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده که هدف از اجرای آن ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جسمی دانش آموزان دختر مناطق محروم و افزایش آگاهی آن ها در زمینه بهداشت عمومی است.
 
مشاور مدیرکل و مسئول امور بانوان آموزش پرورش لرستان اجرای طرح بهبود مهارت ها و تعاملات در مواجهه با دانش آموزان دختر را یکی دیگر از طرح های امور بانوان آموزش و پرورش دانست و گفت: اعتبار تخصیص یافته به این طرح نیز پنج میلیون تومان است.
 
گله دار مخاطبان طرح بهبود مهارت ها و تعاملات در مواجهه با دانش آموزان دختر را دانش آموزان پایه دوم متوسطه خواند و اضافه کرد: علاوه بر این دانش آموزان دختر مخاطبان دیگر این طرح اولیای دانش آموزان و همه معلمان در ارتباط با دانش آموزان هستند.
 
وی گفت: در طرح بهبود مهارت ها و تعاملات در مواجهه با دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان در کل استان به صورت کارگاهی آموزش دیده اند.
انتهای پیام/ا     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.