مسول ستاد اقامه نماز جمعه استان از اقامه نماز عید سعید فطر در 14نقطه استان زنجان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛حکمعلی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری نماز عید فطر خبر داد و گفت : نماز عید سعید فطر به امامت ائمه جمعه در 14 شهر و مرکز شهرستان این استان صبح روز عید اقامه می شود.

وی بابیان اینکه اقامه نماز عید فطر در زنجان در ساعت ۷.۳۰ صبح خواهد بود، اظهار کرد:ستاد برگزاری نماز عید فطر استان آمادگی کامل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر در مصلی های استان را دارد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد :تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر در استان صورت گرفته است و درب مصلی های استان از ساعت ۵.۳۰ برای حضور مردم مؤمن زنجان باز بوده و نیروها جهت ارائه خدمات به نمازگزاران آماده خواهند بود.

مسول ستاد اقامه نماز جمعه استان اعلام کرد :با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اتوبوس‌رانی زنجان و حومه ناوگان اتوبوس‌رانی شهر زنجان درروز عید فطر آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود و نمازگزاران می‌توانند در نقاط مختلف شهر از خدمات ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسی برای حضور در محل مصلی شهر زنجان استفاده کنند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد : همه پرسنل‌ ستاد نماز جمعه در مکان‌های برگزار نماز عید فطر برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم این روز مستقر هستند.

گفتنی است نماز عید فطر در شهر زنجان در مصلای پیامبر اعظم (ع) و به امامت حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نماز ، عیدفطر ، اقامه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.