فرمانده انتظامی استان مازندران از به کارگيری541 گشت خودروئی، 239 گشت موتوری و 800 پليس افتخاری در تعطيلات عيد سعيد فطر در راستای برقراری نظم وامنيت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار ميرفيضی گفت: اين افراد در کنار ماموران پليس راه و راهنمائی و رانندگی، ماموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاه ها، نظم و امنيت را در سراسر استان برقرار می کنند.

وی از به کارگيری بيش از 500 نگهبان محله در تامين نظم و امنيت مراکز خريد، موسسات و اماکن عمومی و خصوصی خبر داد و افزود: اعتماد مردم به پليس سرمايه اجتماعی است و بايد در ارتقای آن کوشا باشيم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ايجاد 122 طرح سالم سازی دريا در بيش از 338 کيلومتر ساحل برای استفاده شهروندان و مسافران از موهبت الهی دريا، از شناسايی 169 نقطه ممنوعه شنا و 320 نقطه حادثه خيز و آسيب پذير در سواحل دريا، خبر داد و گفت: به شهروندان و مسافران توصيه می شود، برای پيشگيری از حوادث احتمالی، از شنا در مناطق ممنوعه جدا خودداری کنند.

سردار ميرفيضی، اولويت پليس در طرح های سالم سازی دريا را برقراری نظم و امنيت و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی برشمرد و افزود: موضوع امنيت اخلاقی، وظيفه شرعی و قانونی است و پليس با هرگونه ناهنجاری ها برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به تهيه و توليد بسته های آموزشی و هشداری در قالب بروشور و تراکت از اقدامات تبليغاتی، آموزشی و اطلاع رسانی در طرح های سالم سازی دريا و توزيع اين اقلام در مبادی ورودی استان بين مسافران و در شهرها بين شهروندان،خبر داد.

وی به شهروندان و مسافران توصيه کرد:با رعايت قوانين و مقررات راهنمائی و رانندگی و توجه به هشدارهای پليس در مراقبت از اموال و رعايت شئونات اسلامی و اخلاقی، پليس را در برقراری نظم و امنيت ياری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار