ديدار تيم های رعد اصفهان و دانشكده سمای دزفول از هفته دوازدهم ليگ دسته دوم نيمه تمام ماند.

درگيری در اصفهان به اسپری فلفل ختم شد/دومين ديدار متوالی نيمه تمام دزفول اين بار مقابل رعد اصفهانبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان ، در چارچوب رقابتهای هفته دوازدهم ليگ دسته دوم تيم های مدعی رعد اصفهان و سمای دزفول در ديداری حساس به ميزبانی اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند.

در اين ديدار تيم اصفهانی رعد با حساب ٧-٢ از ميهمان خود پيش بود و فاصله اي با برتری نداشت اما در فاصله ١٠ ثانيه تا پايان بازی جنجال و درگيری بازی را نيمه تمام ماند.

در اين لحظات يك بازيكن رعد اصفهان با خطای حريف سرنگون شد و در حالی كه روی زمين بود پاي بازيكن خاطی بار ديگر به وي اصابت مي كند كه همین جرقه برای آتش گرفتن انبار باروت كافي بود.

البته دزفولی ها اعتقاد داشتند اين بازيكن براي دلجويی به سمت بازيكن رعد رفته و ناخواسته بار ديگر به او خورده اما اصفهانی ها ضربه دوم را عمدي دانستند.

پس از اين برخورد بازيكنان دو تيم بشدت درگير شدند تا كار به نيروی انتظامی برسد كه با كمك اسپری فلفل متخلفان را پراكنده كرد.

خزر فروش ناظر فدراسيون در اين ديدار هم كارت بازي چند بازيكن دزفولي و سه بازيكن از اصفهان را تا زمان برگزاري كميته انضباطي توقيف كرد و بازي تا زمان رسيدگي پرونده نيمه تمام باشد.

تيم سماي دزفول هفته گذشته هم در ديدار خانگی اسير جنجال شده بود و در حالی كه از حريف پيش بود به دليل ترك زمين توسط حريف، بازي نيمه تمام ماند. البته پيش بينی مي شود تيم سما در يكي از اين دو بازي برنده شده و در ديگري محكوم شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار