فرماندار شهرستان سرباز در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: تمامی خسارت های جانی و مالی ناشی از اتصال شبکه برق فشار قوی و آتش سوزی در روستای چُروک از توابع دهستان کیشکور این شهرستان پرداخت می شود.

خسارت های جانی و مالی حادثه برق در چُروک سرباز پرداخت می شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زاهدان.حمیدالدین یوسفی  در نشست ستاد حوادث شهرستان سرباز اظهار داشت: تمامی دستگاههای دست اندرکار برای جبران حوادث پیش آمده جانی و مالی و پرداخت دیه همکاری لازم را خواهند داشت و در اسرع وقت برآوردهای خسارت انجام خواهد شد.

وی افزود: خطوط برق روستای چروک از روز گذشته از سوی اداره برق در حال بهسازی است و بزودی مشکلات پیش آمده در حوزه برق مرتفع خواهد شد.

وی در تشریح حادثه برق گرفتگی در روستای چروک کیشکور گفت: پارگی کابل شبکه برق 20 کیلوولت فشار قوی و اتصال آن به شبکه فشار ضعیف منجر به آتش سوزی دو واحد مسکونی و مسجد و فوت دو نفر از اهالی شد.

فرماندار سرباز افزود: پس از وقوع حادثه گروه های امدادونجات با حضور نیروهای امدادی و تجهیزات به روستای چروک اعزام و از ادامه خسارات جلوگیری کردند.

یوسفی از صبر و حوصله مردم روستای کیشکور پس از وقوع حادثه قدردانی کرد.

وی از نبود پزشکی قانونی در شهرستان سرباز انتقاد کرد و افزود: شهروندان برای صدور گواهی فوت مجبور به عزیمت به شهرستانهای همجوار هستند.

فرماندار شهرستان سرباز و مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان از زخمی های حادثه دیده اتصال برق دهستان کیشکور در بیمارستان ولایت راسک دیدار و با آنان اظهار همدردی کردند. 

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.