مدیرکل کتابخانه های استان خراسان رضوی گفت : جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) وحضرت معصومه (س) وهم زمان با دهه کرامت در سه رده سنی بزرگسال ، نوجوان وکودک برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین اکبری در نشست خبری افزود : کتاب دوست مهربان کبوترها نوشته مجید محمدی ،اعترافات غلامان نوشته حمید رضا شاه آبادی و امام علی بن موسی الرضا کتابهایی هستند که علاوه بر فروش در 114 کتابخانه عمومی درسطح استان وکتاب فروشی های معتبر علاقه مندان می توانند نسخه الکترونیکی کتابها رو از طریق پایگاه اینترنتی Portal.shamstoos.ir تهیه کنند.

وی هدف از این جشنواره را ترویج فرهنگ رضوی وگسترش فعالیتهایی فرهنگی مرتبط با امام رضا دانست واظهار داشت : این دوره از مسابقه امکان مشارکت خانوادگی نیز وجود دارد که علاقه مندان می توانند براساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت کنند ودرقالب اعضای یک خانواده نیز بسته سه عنوان کتاب را تهیه وبا ارسال پاسخ در قالب پاسخنامه های خانوادگی برگزیده جشنواره شوند.

اکبری بابیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره ومعرفی برگزیدگان هم زمان با دهه کرامت در تهران برگزار می شود افزود :مهلت ارسال پاسخنامه ها وتحویل آن به کتابخانه های عمومی تا تاریخ 20 تیرماه می باشد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار