بیش از چهار تن علوفه در بوکان طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت : بیش از چهار تن علوفه و کاه جمع آوری شده در یکی از گاوداری های این شهرستان طعمه حریق شد.

ظاهر فیضه افزود : در این حادثه که در دهکده دامداران میدان دواب شهرستان بوکان اتفاق افتاد ، انبار علوفه همراه با مقادیر زیادی یونجه که بیرون از انبار جمع آوری شده بود ، در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه کارشناسان مشغول بررسی میزان خسارت وارده هستند ، اضافه کرد : با اطلاع یافتن آتش نشانی بوکان بلافاصله سه دستگاه خودروی اطفای حریق و هشت نفر از کارکنان آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

فیضه ادامه داد : با تلاش دو ساعته آتش نشانی ، این آتش سوزی مهار و از سرایت آن به دیگر منازل و گاوداری های مجاور این انبار علوفه جلوگیری شد.

بگفته مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان ، با همکاری اهالی محل و آتش نشانی ، 10 راس گاو که داخل طویله در محاصره دود و آتش قرار گرفته بودند ، از تلف شدن و سوختگی نجات یافتند.

فیضه ادامه داد : تحقیقات برای علت این حادثه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دومین حادثه آتش سوزی در شهرستان بوکان در چند روز اخیر است ، ادامه داد : در حادثه قبلی نیز بیش از هفت هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان طعمه حریق شد.

گفتنی است ، هر سال با فرا رسیدن فصل گرما و بی توجهی مردم و کشاورزان به رعایت نکات ایمنی ، آتش سوزی های متعددی در مزارع و مراتع شهرستان بوکان اتفاق می افتد.

پارسال هم 25 هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان در آتش سوخت.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.