فرمانده انتظامی باغملک از وقوع درگيری مسلحانه شامگاه ديشب در این شهرستان با برجای گذاشتن 4 نفر زخمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند با اشاره به درگيري مسلحانه چند نفر از روستائيان اين شهرستان اظهار کرد: اين حادثه در يکي از مناطق اطراف امامزاده عبدالله(ع) رخ داد که در پي آن چهار نفر زخمي شدند.

وی با بيان اينکه شدت ضربه وارده به يکي از مجرومان جدي است افزود: در پي تيراندازي يکي از افراد مجروح از ناحيه چشم دچار آسيب‌ديدگي شد و با استفاده از هلي‌کوپتر به مراکز درماني اهواز اعزام شد.

دالوند با اشاره به اينکه مجروحيت 3 فرد ديگر زياد و جدي نيست تصريح کرد: اين اتفاق به علت اختلافات ملکي و باغ بوده و اين يک درگيري خانوادگي و فاميلي بوده است.

فرمانده انتظامي  باغملک با اشاره به پايان يافتن اين ماجرا و درگيري بیان داشت: پس از وارد شدن نيروي انتظامي به صحنه فرد ضارب  دستگير و تحت بازجويي قرار گرفت.

به گفته شاهدان محلي، درگيري بر سر يک قطعه زمين بين دو برادر اتفاق افتاد.

شهريار ميرخشتي رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي خوزستان هم گفت :سه نفر از مجروحان از طريق ماموران امدادي اورژانس 115 به بيمارستان باغملک انتقال يافتند و يک نفر که از ناحيه چشم مورد اصابت ساچمه قرار گرفته بود از طريق اورژانس هوايي به بيمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.