رییس کل دادگستری استان کرمان طی پیامی روز قلم را به اصحاب قلم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدا...موحد در این پیام اورده است: اهالی وادی قلم بی شک رسولان و پیغام آوران سعادت بشریت اند . موحد افزود: فرهیختگانی که از رویش واژگان شان خواب جاودانگی یک ملت تعبیر می شود ؛ و از ترشحات قلمشان ؛ تقدیر بزرگی یک جامعه رقم می خورد.
وی خاطر نشان کرد:چه زیبا فرمود خداوند لوح و قلم « ن و القلم و مایسطرون» تا نشان دهد آنکس که به دستش قلم می گیرد باری از تعهد الهی و انسانی را به دوش دارد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ابراز داشت:سوگند خداوند به «قلم» و «نوشته»، قلم را قداست و نوشتن را حرمت بخشیده است.

میوه های ماندگار قلم با تعهد،تدین، علم موحد تاکید کرد: درخت قلم، اگر ریشه در"تعهّد"،"تدیّن"،"علم" و "آگاهی" داشته باشد، میوهایش شیرین و ماندگار است.
وی خاطر نشان کرد:ارزش هر قلم، به «پیام» آن است و عظمت نوشته، به محتوایش.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت:قلم ‏های آگاهی بخش، آزاده و شهید پرور؛ عشق ‏های برتر را بذرافشانی می‏کنند و شور، آزادگی و شهادت‏ طلبی را در رواق دل‏ها می‏ تابانند و شهیدان را در معراج شهادت، از «خاک» تا «خدا» پیش می‏برند.
یدا.. موحد با اشارهبه فرموده ی مقام معظم رهبریکهاهالی مطبوعات، جزو جدّی‏ ترین قشرهای جامعه هستند،افزود: حضور این افراددر میان اقشار برگزیده جامعه، به عنوان اصحاب قلم و کسانی که می ‏نویسند و مردم نوشته آنها را می‏خوانند، حضوری مؤثّر، نافذ و برجسته است.
در پایان نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان چهاردهم تیرماه ” روز قلم ” را به همه عزیزان و تمامی وارثان لوح صاحبان قلم تبریک گفت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: روز قلم ، رسانه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار