شهردار اندیمشک گفت: در آینده ای نزدیک پل دوم بهشت‌زهرای کوی لور این شهرستان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا پاپی اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پل دوم بهشت‌زهرای کوی لور به‌زودی در این منطقه شهری پرجمعیت آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و در پی بازدید برخی از مدیران کل از این شهرستان اعتبارات خوبی برای اجرای چندین پروژه عمرانی به این شهرداری اختصاص یافته است.

شهردار اندیمشک اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث زیرگذر در روبروی مقبره شهدای گمنام، با هدف روان‌سازی ترافیک منطقه شهری کوی شهدا اشاره کرد.

پاپی یادآور شد: آسفالت باند کندرو حدفاصل ترمینال خرم‌آباد تا میدان آزادگان، احداث جاده سلامت شرقی کوی لور با تجهیزات ورزشی و پیست دوچرخه‌سواری و جاده پیاده‌روی از دیگر پروژه‌هایی است که به زودی توسط شهرداری اندیمشک در این منطقه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیرهای نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در راستای آبادانی و عمران شهری، اذعان داشت: این کمک‌ها، پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نوید فصلی نو در آبادانی و پیشرفت این شهر را به مسئولان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کار احداث پارک محله‌ای زیبا در مسیر ورودی جاده اندیمشک به اهواز در منطقه صنعتی روبروی هتل بزرگ اندیمشک، در کنار رینگ‌سازی، جدول‌بندی و آسفالت این منطقه نیز توسط شهرداری به‌زودی اجرایی خواهد شد.

پاپی بیان داشت: امیدوارم با همدلی، وحدت و تعاملی که پس از انتخابات مجلس در این شهرستان به‌وجود آمده است شاهد حل مشکلات در حوزه عمران شهری باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار