برگزيدگان مرحله استاني مسابقه قصه‌گويي و معرفي شخصيت رضوي چهاردهمين جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) در استان خوزستان معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بر اساس اعلام هيئت‌ داوران آسيه رحمتي با قصه سربازي با پيشاني‌بند قرمز از شهرستان انديمشک، مرجان نوروزي زاده با قصه دروازه هشتم از اهواز، فاطمه حسن نسب با قصه‌ بيابان سبز از بهبهان، زهرا امامي راد با قصه آرزوي نصرالله از مسجدسليمان و مريم عليدادي با قصه «خورشيد بر بام» از اهواز به‌ عنوان بهترين قصه‌گويان رضوي استان خوزستان به دبيرخانه کشوري اين مسابقات معرفي شدند.

در مرحله استاني مسابقه قصه‌گويي رضوي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان خوزستان ۲۵ قصه‌گو در دو بخش مربيان کانون و آزاد با يکديگر به رقابت پرداختند که ۴ قصه‌گوي کانوني و يک قصه گوي آزاد توانستند جواز حضور در مرحله کشوري اين مسابقه را کسب کنند.

در مسابقه معرفي شخصيت رضوي يکي ديگر از مجموعه برنامه‌هاي ويژه کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمين جشنواره‌ بين‌المللي امام رضا(ع) نيز ليلا سپهري مربي فرهنگي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با اثر گل دانايي توانست رتبه‌ برتر اين مسابقه را به خود اختصاص دهد و به مرحله‌ کشوري راه يابد.

متانت و سخاوت (از سيره اخلاقي امام رضا(ع) و معارف رضوي) با تکيه ‌بر شعار شمس‌الشموس، خورشيد متانت و سخاوت محورهاي موضوعي اين دو مسابقه بود که در مسابقه قصه‌گويي رضوي مربيان کانون و آزاد با يکديگر رقابت کردند و مسابقه معرفي شخصيت رضوي آن نيز به رقابت مربيان کانون اختصاص داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.