سه قاچاقچی مواد مخدردر آبادان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ سید محسن تقی زاده افزود: تیم های نامحسوس متشکل از دو اکیپ از پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روزی تمام تحرکات این شبکه را تحت نظر گرفته و محل های معامله، توزیع و مخفیگاههای آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

وی گفت: پس از انجام شناسایی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان و در موقعیتی مناسب ماموران موفق شدند در جریان یک عملیات تعقیب و گریز ضمن توقیف خودرو پراید متعلق به متهمان هر سه عضو این باند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در جریان بازرسی از خودرو مذکور یک کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

سرهنگ تقی زاده از مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی برای جامعه نام برد و گفت: دشمن شدیدترین مرحله جنگ نرم خود را در حوره مواد مخدر می داند چرا که ریشه همه جرائم آلودگی به مواد مخدر است.

وی افزود: خانواده ها باید در مراقبت از فرزندان خود برای مقابله با این بلای خانمانسوز بکوشند ضمن آنکه موارد مشکوک را نیز سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.