پیکر پاک شهید منوچهر کرمی از شهدای نیروی انتظامی ماهشهر در ماهشهر تشییع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  آبادان؛این آیین معنوی امروز همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی علیه السلام  از ساعت 18 آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان از جمله بندر ماهشهر و بندر امام خمینی با این شهید عزیز وداع می‌کنند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید منوچهر کرمی از شهدای نیروی انتظامی ماهشهر با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، علما، روحانیون و طلاب علوم دینی حوزه‌های علمیه شهرهای مختلف از مقابل اداره آگاهی این شهرستان آغاز می‌شود و دوستان و همرزمانش این شهید را بدرقه می‌کند.

مردم روزه دار خوزستان به ویژه جوان و نوجوانان غیور ماهشهری پیکر این شهید را بر دستان خود تا میدان امام خمینی (ره) بندر ماهشهر و روبروی مسجد شهدای ماهشهر تشییع خواهند کرد.

روز دوشنبه 31 خرداد ماه امسال ماموران پلیس آگاهی بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر در راستای اجرای دستور مقام قضائی به مخفیگاه یک سارق سابقه دار مراجعه کردند تا وی را دستگیر کنند.

این ماموران پس از شناسائی مخفیگاه سارق در شهرک مقداد بندر امام خمینی حین عملیات از سوی او مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفتند ولی موفق به دستگیری این سارق سابقه‌دار شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادن ، تشییع ، شهید ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.