معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه کاهش تدریجی نرخ بهره‌های بانکی را از اقدامات دولت تدبیر و امید دانست و یادآوری کرد: هیچکس حاضر نبود با نرخ تسهیلات 28 درصد کار اقتصادی انجام دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحیمی گفت:دولت تدبیر و امید در شرایطی کشور را اداره می‌کند که مجموع درآمدهای نفتی به کمتر از 30 میلیارد دلار رسیده و از سوی دیگر پولی که باید صرف تسهیلات بخش تولید و کمک‌های فنی و اعتباری شود، صرف پرداخت سالانه 40 هزار میلیارد تومان یارانه می‌شود.

وی ادامه داد: دولت در سفر خود به دنبال مصوباتی است که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند و از همین رو پنج، شش ماه است که مدیران اجرایی استان درگیر سفر هیات دولت به کرمانشاه هستند.

رحیمی سفر هیات دولت به استان را فرصتی مناسب برای استفاده از سرمایه‌ها دانست و تصریح کرد: اخیرا هم استاندار کرمانشاه  وضعیت استان را به خوبی برای چندین هلدینگ سرمایه‌گذاری تشریح کرد و این هفته تعدادی از آنها به استان می‌آیند که باید از حضور آنان استفاده کنیم و طرح‌های خوبی برای افزایش سرمایه‌گذاری و کاهش نرخ بیکاری در استان مطرح کنیم.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.