سرپرست فولاد یزد : نگذاریم سرمایه استان به راحتی نابود شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد انواری یکی از مردان باتجربه لیگ دسته اول که ده سالی می شود به عنوان سرپرست کنار تیم فولاد یزد قرار دارد  پس از بلاتکلیفی عذاب آوری که به سبب مشکلات مالی  نصیب این باشگاه شده لب به گلایه از مسئولان استان گشود و گفت :
نمی دانم چه بگویم ، از کجا بگویم این روزها  از همه جهات زیر فشار هستیم . از طرفی با شایعه فروش باشگاه روبرو هستیم . از طرفی تمام سرمایه های باشگاه به دلیل مشکلاتی که گریبانمان را گرفته است به دیگر باشگاه ها کوچ می کنند .
 
 از سویی طلبکاران باشگاه امانمان را بریده اند و این ها همه در حالی است که حریفانمان برنامه های آماده سازی خود را پشت سر می گذارند . نمی دانیم چرا هرچه بیشتر ما و هواداران یزدی فریاد می زنیم و دست استمداد بسوی مسئولین دراز می کنیم  کمتر کسی صدای ما را می شنود و دست ما را می گیرد. نمی دانم چگونه شهرداری و استانداری دیگر استان ها ردیف بودجه برای تیمداری دارند اما در یزد  برخی نهادهای بالا دستی حتی نمی توانند یک نامه در راه کمک به باشگاه فولاد تهیه و ارسال کنند .
 
باور کنید ما بیشتر از کمک مالی به همدلی نیاز داریم اما نمی دانم چرا جو طوری است که به ما اینگونه القا می شود که مسئولان استان فولاد را نمی خواهند . کاش همراه ما بودید و دست و پا زدن و حتی دعواهای مقامات ارشد استان های دیگر در حمایت از نمایندگانشان را مشاهده می کردید .

 
سروران عزیز هفته قبل مهندس موسوی نماینده یزد و اشکذر در مجلس اوضاع اسفبار اعتیاد و آمار روبه افزایش آن دربین جوانان را نگران کننده و باعث ناامیدی بر شمردند و افزودند ورزش می تواند مهمترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد و دیگر معضلات اجتماعی بازی کند اما ای کاش فقط شعار نمی دادیم و در عمل به این مسئله توجه می شد که پس از دو پیروزی متوالی فولادیزد تعداد هواداران ما از 300 نفر به 3000 نفر رسید و همین تعداد نیزاز نظر فکری در هفته های پایانی درگیر فولاد و نتایج آن بودند و از انحرافات فکری به دور بودند.

  پس چرا نباید برای دلخوشی خیل عظیم جوانان یزدی در سال بودجه ای تصویب شود ؟

بارها شنیده ایم که برای پیشگیری از اعتیاد بودجه های سنگینی از سوی نهادهای داخلی و بین المللی تصویب می شود چرا نباید بخشی از این پول را در ورزش خرج کنیم تا مجبورنشویم صدها برابر آن را در جاهای دیگر هزینه کنیم و تازه پاسخ لازم را هم نگیریم.

 بارها در آمارها اعلام شده است که برای گمراه کردن و تاثیرمنفی فرهنگی و به انحراف کشیدن هر جوان ما از سوی دشمنان بودجه های سنگینی تایید وهزینه می شود چرا نمی خواهیم متوجه شویم که ورزش و در راس آن فوتبال بزرگترین دلخوشی جوانان این مرز و بوم است و این مسئله در شهرهای کویرنشین نمود پررنگ تری دارد .
 
آقایان مسئول خواهش میکنم به کمک تنها نماینده یزد بیایید و اجازه ندهید از این تیم فقط خاطره ای تلخ برای آینده های فوتبال این شهر باقی بماند. باور داشته باشیم با فروش امتیاز و سهمیه لیگ دسته اول فاتحه فوتبال استان را باید خواند .
 
آیا تاکنون فکر کرده اید تکلیف این دو سه هزار نفری که به امید درخشش در آسمان فوتبال ایران در مدارس فوتبال استان ثبت نام کرده اند با نبود یک نماینده در سطح بالای فوتبال کشور چه می شود ؟    
آقای استاندار باشگاه فولاد یزد در 9 رده تیمداری می کند و نزدیک به چهارصد نفر از نونهالان و نوجوانان یزدی از لحاظ فرهنگی و ورزشی از امکانات این باشگاه بصورت رایگان استفاده می کنند چرا نباید از این باشگاه حمایت شود ؟

مگر غیر این است که داشتن یک تیم در لیگ دسته اول باعث رونق اقتصاد آن شهر می شود ؟ بطور مثال می دانید هتل ها و آزانس های مسافرتی این شهر چه استفاده ای بابت داشتن سهمیه می برند ؟

کاش یکی پاسخگو بود که چگونه معادن سنگ آهن گل گهر و یا شرکت ملی مس که دولتی هستند می توانند به بهترین نحو باشگاهداری کنند اما در یزد با داشتن صنایع و معادن عظیم دولتی از یک شرکت خصوصی که ده سال پرچم ورزش استان را به اهتزاز درآورده نباید هیچ حمایتی صورت بگیرد ؟

چگونه شهرداری ابرشهر یزد حتی یک تیم بنام شهرداری در سطح ایران ندارد اما اردبیل ، بندرعباس ، اراک و همدان می توانند حرفه ای باشگاهداری کنند ؟

حال كه به مانند دیگر شهرها ارگان های دولتی بودجه ای برای ورزش در نظر نمیگیرند و تيمداري نمي كنند حداقل با تنظیم و ابلاغ چند نامه  اداری زمینه ادامه حیات تنها باشگاه استان در لیگ های کشوری را فراهم نمایند.

مسئولان محترم شركت فولاد يزد  تاكنون مبالغ بالایی (بیش از چهل میلیارد تومان) در ورزش هزينه كرده اكنون بواسطه بحران اقتصادي و بي مهري و كم توجهي مسئولين قصد تعطيل نمودن فعالیت های تمامي رده هاي  سنی خود كه حاصل سالها خون دل خوردن است را دارد آیا نباید نگران باشیم ؟

سهم مردم نجيب استان از ورزش چيست؟

اگر مردمان ما نجابت به خرج می دهند شما پاداش آن ها را به گونه ای شایسته در نظر بگیرید.

برای هزارمین بار خواهش میکنم نگذارید ریشه امید فوتبالی های این شهر بخشکد . دست نماینده استان را بگیرید تا دشمن شاد نشویم .
 
 بخاطر دل آینده سازان این شهر که هروز با ناامیدی تمرینات اختصاصی انجام می دهند فولاد یزد را حمایت کنید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار