هوادار در ورزش نقش به سزايى دارد كه به تبع ان استان ما از اين قائده مستثنى نيست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نزديك به دو ماه پيش بود كه ورزشگاه شهيد نصيرى بعد از سال هاى زيادى كه از سرد بودنش مى گذشت،با حضور گرم ورزش دوستان يزدى روبه رو شد و همين عاملى شد براى بقاى تيمى كه نزديك به٨٠درصد از هفته هاى ليگ ازادگان را در منطقه ى قرمز سقوط سپرى ميكرد.

با گذشت از اين مدت و رسيدن به زمان حال به جام هاى رمضانى ميرسيم كه در غالب رشته ها در استان مان برگزار ميشود و باز هم به اين نكته رسيديم كه تماشاگر ركن جدايى ناپذير ورزش است كه اگر تماشاگر از ان جدا شود ورزش را با چالش رو به رو ميكند.

به سالن هاى برگزارى جام رمضان كه ميرويد اين واقعيت را ميبينيد كه تماشاگران بر روى تيم هايى كه در سطح محلات بازى ميكنند اينگونه تعصب دارند؛مگر ميشود يزدى بود و براى تشويق تيم هاى ورزشى به طور ويژه فولاد يزد و تربيت سال ها با نصيرى قهر بود!؟

اما گاهى مسئولان به جاى حل كردن مسئله به پاك كردن صورت سوال ميپردازند و خبر از انحلال تيم هاى ورزشى ميدهند كه همين تماشاگران ان ها را به اين جايگاه رسانده اند و قدر مسلم بدانند كه تيم هايشان بسيار پيشرفت ميكنند اگر اندكى هواى تماشاگر را نيز داشته باشند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: رمضان ، ورزش ، جوانان ، یز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.