مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: با وجود تمام تلاش‌های گسترده و منفی استکبار جهانی و صهیونیسم، فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام است.

فلسطین همچنان مسئله اصلی و استراتژیک جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مختاری در نشست سیاسی در جمع بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری جهان اسلام است، اظهار داشت: یکی از ننگین‌ترین جنایات تاریخ معاصر ما، ظلم و ستمی است که غارتگران مسلح صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته‌اند.


وی با بیان اینکه ده‌ها سال است که این میهمانان ناخوانده صاحبخانه را بیرون راندند و خانه و اموال آنان را به تاراج برده‌اند، افزود: اوج جنایات صهیونیست‌ها در جنگ 6 روزه علیه فلسطینی‌ها بود که با صدها هواپیما و هزاران تانک بر اعراب و آوارگان فلسطینی حمله‌ور شدند و ظلم و جنایات و وحشیگری خود را آشکار کردند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به همه ملت‌ها درس مقاومت و آزادی‌خواهی آموخت و مردم فلسطین نیز دریافتند که فقط با نصرت خداوند و مقاومت خویش می‌توانند نظامیان تا بن دندان مسلح صهیونیستی را از کشورشان بیرون کنند.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات تاریخ مظلومان، که به نام حضرت امام خمینی (ره ) ثبت شده، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس است و در این روز همه امت اسلام با زبان روزه جنایات این سفاکان را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.

مختاری افزود: با وجود تمام تلاش‌های گسترده و سناریوهای متعدد استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در منحرف کردن افکار عمومی جهانیان از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقشه و راهبرد جدید صهیونیسم در به راه انداختن جنگ‌های نیابتی و کشاندن درگیری به جغرافیای جهان اسلام در واقع ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.