حرکت النجبای عراق به هسته های داعش هشدار داد که آنان را در هر نقطه از این کشور و جهان تعقیب و نابود خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیرکل حرکت النجبای عراق با صدور بیانیه ای به هسته های داعش هشدار داد که آنان را در هر نقطه از عراق و جهان تعقیب و نابود خواهد کرد.

«اکرم الکعبی» با اشاره به حزن و اندوه در شهادت بی گناهان در ماه خدا، به مردم عراق و خانواده های شهدا قول داد: به خون پاک شهدا و به مردم عراق قول می دهیم که انتقام شهیدان را بگیریم و هسته های خفته را در بغداد و سایر شهرهای کشور نابود کنیم.

بسیاری از فرماندهان و جریان های سیاسی عراق از مدت ها پیش نسبت به حضور هسته های خفته داعش در داخل و حومه پایتخت عراق هشدار داده بودند و رئیس جمهوری فواد معصوم نیز روز یکشنبه در بیانیه ای به مناسبت انفجار کراده داخل به این موضوع اشاره کرد.

هادی العامری رهبر سازمان بدر نیز روز یکشنبه قول داد که جوانان و رزمندگان عراقی، انتقام خون شهدای کراده را بسختی خواهند گرفت.

اکرم الکعبی در ادامه بیانیه اش، گروه های تروریستی و داعش را غده های سرطانی توصیف کرد و گفت: تروریست ها، کانون تکفیر و منابع آن را نه تنها در موصل، بلکه در هر نقطه از جهان دنبال و ریشه کن خواهیم کرد.

وی، برخی جریان های سیاسی را که به داعش سیاسی معروف هستند و نیز سفارت عربستان در بغداد را از جمله کانون های سرطانی کمین کرده در بغداد توصیف کرد و این موضوع را به دولت عراق یادآور شد.

دبیر کل النجبا که نیروهایش در طول سال های اخیر، در عراق و سوریه با گروه های تروریستی تکفیری در حال نبرد هستند، تأکید کرد که پشت تمامی انفجارهای تروریستی، داعش سیاسی و سفارت وهابی قرار دارد و تا این غده های سرطانی به طور کامل ریشه کن و معالجه نشوند، کشور روی ثبات به خود نخواهد دید.

انفجار تروریستی سحرگاه یکشنبه در کراده واقع در مرکز بغداد به کشته و زخمی شدن بیش از دهها نفر منجر شد و هنوز سرنوشت تعدادی از مفقودان این حادثه مشخص نیست.

گروه تروریستی داعش پس از فروریختن قلعه اش در فلوجه در یک فرار دسته جمعی در روز چهارشنبه گذشته در جنوب فلوجه هدف جنگنده ها و بالگردهای ارتش عراق قرار گرفت که گفته شده در این عملیات صدها نفر از عناصر خارجی داعش کشته شده اند. تعداد خودروهای منهدم شده در این عملیات بین 200 تا 400 دستگاه اعلام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار