دو سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان شانس بالایی برای سرمربیگری نفت تهران در لیگ شانزدهم دارند.

شانس بالای دایی و ابراهیم زاده برای سرمربی گری نفتبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده می شود علی دایی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبا قم در یک قدمی نیمکت نفت نفت تهران قرار گرفته و احتمال دارد به عنوان سرمربی زردپوشان پایتخت معرفی می شود.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه دایی برای دومین سال متوالی هدایت صبای قم را عهده دار می شود ، اما این موضوع با سرمربی گری صمد مرقاوی در صبا منتفی شد.

علی دایی سابقه کارکردن با حسین شهریاری سرپرست فعلی نفت را در سایپا دارد. از طرفی شرکت بهنام پیشرو کیش مالک کنونی زردپوشان پایتخت در زمان سرمربی گری دایی در پرسپولیس، حامی مالی سرخ پوشان پایتخت به شمار می رفت.

همچنین با وجود این که منصور ابراهیم زاده روز گذشته برای مذاکره با مسئولان باشگاه مس کرمان به  کرمان رفت اما به نظر می رسد سرمربی اسبق ذوب آهن، با کرمانی ها به توافق قطعی نرسیده و همچنان از شانس بالایی برای هدایت نفت برخوردار است.

ابراهیم زاده هم اکنون برای کارشناسی دیدار فرانسه و ایسلند، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 در تهران به سر می برد و شنیده می شود مسئولان باشگاه نفت مذاکرات مثبتی را با این مربی انجام داده اند.

طبق اعلام برخی بازیکنان و عوامل نفت، این تیم از فردا زیر نظر سرمربی جدید خود تمرین می کند و باید دید از بین دایی و ابراهیم زاده 2 سرمربی سابق تیم ملی، کدام یک سکان هدایت زردپوشان پایتخت را به عهده می گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار