فرمانده انتظامی استان از افزايش 36 درصدی کشفيات سرقت در سه ماهه نخست سال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار "منوچهر امان اللهی " در  چهارمين جلسه کميسيون پيشگيري از سرقت استان گفت : انجام اقدامات پيشگيرانه توسط مردم اصلی ترين گام برای مبارزه با وقوع سرقت به ويژه سرقت منازل است.
وی افزود: با رعايت نکات ايمنی و بکارگيری هشدارهای پليسی می توان فرصت سرقت را از مجرمان سلب کرد و احساس امنيت در جامعه را که خواسته به حق مردم است، افزايش داد.
مقام ارشد انتظامی استان گفت: متأسفانه بخش قابل توجهی از سرقت های استان خرد است و اغلب توسط معتادان انجام می شود که اين مسئله توجه هرچه بيشتر مسئولان ذيربط را می طلبد.
سردار امان اللهی  گفت: با اتخاذ تدابير لازم و فعاليت شبانه روزی مأموران انتظامی، در سه ماهه نخست سال کشفيات سرقت در مرکز استان افزايش 36 درصدی داشته است.
وی افزود: در اين مدت افزايش 28 درصدی کشفيات سرقت را در سطح استان کرمانشاه شاهد بوده ايم.
مقام ارشد انتظامي استان با بيان اينکه در مدت مذکور وقوع سرقت در مرکز استان يک درصد کاهش داشته است گفت: در سه ماهه ابتدايی سال جاری ميزان وقوع سرقت در سطح استان، پنج درصد کاهش داشته است.
سردار امان اللهی گفت: آمار سرقت ها در خردادماه امسال نيز در سطح استان 9 درصد و در مرکز استان هفت درصد کاهش يافته است.
وی يادآور شد: افزايش 59 درصدی کشفيات سرقت در مرکز استان و افزايش 47 درصدی کشفيات در سطح استان در مدت مذکور از ديگر اقدامات پليس انتظامی است.
مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان ساخت: تعامل و همکاری مردم در عملکرد مطلوب و موفق پليس نقش پر رنگی داشته است و اميدواريم اين همراهی با مسئوليت پذيری مضاعف، فضای جامعه را برای ارتکاب اعمال مجرمانه ناامن سازد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، افزایش ، درصد ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.