یک روزنامه آمریکایی حمله این کشور به عراق و سرنگونی صدام را دلیل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و همچنین تمام حوادثی دانست که این روزها گریبانگیر جهان است.

واشینگن پست: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تقصیر صدام است!
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم؛ روزنامه "واشینگتن پست" نوشت حمله بی نتیجه به عراق و سرنگونی صدام دیکتاتورعراق، سرآغاز تمام حوادث و نقطه شروع آنها بوده است. پس از آن، بحران مالی در جهان و سپس درگیری های شدید جاری در خاورمیانه به وقوع پیوستند.

این روزنامه می نویسد: انگلیس نیز به تبعیت از آمریکا در حمله به عراق و سرنگونی حکومت صدام سهیم است. این دو کشور با این اقدام، کل خاورمیانه را دستخوش جنگ و ناآرامی کردند. این بحران ها گریبان اروپا را هم گرفت و واشینگتن هیچ کاری برای مهار بحران نکرد.

این روزنامه خاطرنشان کرد: آمریکا برای نجات اروپا از بحران رکود اقتصادی که در سال 2008 گریبانگیر این قاره شد، کاری نکرد. همچنین برای حل بحران بدهی یونان قدمی برنداشت کما اینکه کمکی به حل بحران شدید پناهجویان که اخیرا قاره اروپا را درنوردید، نکرد.

واشینگتن پست در پایان می نویسد: آمریکا نتوانست ثبات را به خاورمیانه برگرداند همچنین کمکی به حل بحران های اخیر در اروپا نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۵
اینکه شد تقصیر خودشون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
چه جالب
آخرین اخبار