مسئولان استان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،در پی حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس ،آیت ا... مهمان نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه مرکز استان و صالحی استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم قدردانی کردند.متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی بار دیگر مردم مؤمن ، با بصیرت و افتخار آفرین خراسان شمالی همراه و همگام با ملت بزرگ ایران و مسلمانان اقصی نقاط جهان ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و اقتدار و صلابت مسلمانان را در حمایت از انتفاضه و قدس شریف به رخ اشغالگران و حامیان آنان کشیدند .

بی تردید این حضور باشکوه نشان از اتحاد و بصیرت مردم استان، پیمان مجدد با آرمانهای انقلاب اسلامی ، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پاسخی دندان شکن به سکوت مرگبار مجامع بین المللی در جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی پناه غزه بود.

بر خود لازم می دانیم از مردم شریف ،بزرگوار و صمیمی استان در همه شهرستانها که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، سپاسگزاری نماییم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.