یکی دیگر از مصدومان حادثه روستای شوریک پس از انتقال به تهران در بیمارستان شهید مطهری فوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعادت  استاندار آذربایجان غربی با همراهی رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، در محل بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه حضور یافت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی مصدومان حادثه روستای شوریک خوی قرار گرفت.

 آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه هم در این حضور، گزارشی از روند درمان مصدومان حادثه مذکور ارائه کرد و گفت: وضعیت جسمی و نحوه رسیدگی به این بیماران به صورت مکرر تحت نظر قرار دارد و تلاش می‌شود به نحو شایسته‌ای به این مصدومان خدمات ارائه شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در درمان این افراد با مشکل مواجه نیستیم، افزود: خانواده این مصدومان نگران هزینه‌های درمان نباشند چرا که استاندار آذربایجان غربی نیز در این خصوص قول مساعد داده‌اند.

آقازاده همچنین با بیان اینکه حال برخی از این افراد به دلیل سوختگی بالای 80 درصد وخیم است، از اعزام 12 مصدوم بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه به تهران و اصفهان خبر داد و گفت: این افراد برای دریافت خدمات بهتر و روند درمانی مطلوب به این استان ها اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: از اولین لحظات حادثه، موضوع توسط وزارت بهداشت رصد شده و در نهایت در نظر گرفته شد تمامی بیماران با رضایت خانواده ها و همراهانشان و با هماهنگی های که با مسئولین کشوری انجام شده است با هواپیما و با امکانات درمانی ویژه به مراکز تخصصی درمانی با آی سی یو سوختگی در تهران و اصفهان اعزام شوند.


 پنجمین فوتی انفجار خوی در تهران

نخستین گروه از مصدومان حادثه شوریک، بامداد امروز از ارومیه به  بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شده بودند.

متاسفانه 2 تن از مصدومان حادثه به دلیل شدت سوختگی در روزهای قبل درگذشتند و 2 نفر دیگر نیز صبح امروز پیش از انتقال فوت کرده بودند.

یک نفر دیگر از مصدومان حادثه «شوریک» در بیمارستان شهید مطهری تهران فوت شد.


 انفجار گاز و مصدومیت 24 نفر در خوی



*آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش سوزی خوی/ مصدومان 80 درصد سوختگی دارند

برای دیدن فیلم کلیک کنید.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۵
چرا نبردن تبریز؟؟
هم نزدیکتره هم بیمارستان تخصصی سوختگی داره.