در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های ورزشی استانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت : در سفر رییس جمهور اعتباراتی به ورزش از جمله اتمام طرح‌های ملی نیمه تمام و سقف بلند اختصاص داده شد که این تخصیص بودجه حدود سه تا چهار میلیارد تومان است.

عبدالله چمن گلی تصریح کرد : سایر طرحها استانی است که با پیگیریهای صورت گرفته بودجه‌ ی 12 میلیارد تومانی برای پایان این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت : در مجموع امسال و سال 96 وضعیت طرح‌های عمرانی بهبود یافته و اگر برای اتمام طرح‌ها بودجه لازم تخصیص داده شود ، به طور قطع بسیاری از مشکلات سرانه ورزشی استان حل می‌شود.

وی اظهار داشت : بر اساس برنامه‌ ، اگر طرح جدیدی در نظر گرفته شود در شهرهایی مانند سردشت که سرانه ورزشی پایینی دارند و یا مهاباد ، خوی و ارومیه ، آن طرح در اولویت کاری قرار دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی ، با اشاره به ورزش قهرمانی استان اضافه کرد : ورزش قهرمانی استان در مقایسه با سال 93 پیشرفت چشمگیری کرده و هم اکنون آذربایجان‌غربی جزء استان‌های نام آور در این خصوص است و بسیاری از مسابقات کشوری و ملی در استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.