فرمانده انتظامی تربت جام گفت: جرایم اینترنتی در شهرستان نسبت به سه ماه سال گذشته ، 3 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گزوه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ محمد یزدانی افزود: بیشترین جرایم در برداشت اینترنتی از دستگاه های خود پرداز و انتشارتصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی بوده است که 98 درصد متهمان اینترنتی دستگیر شده اند.

وی گفت: در مبارزه با معضل مواد مخدر تنها پلیس وظیفه ندارد و تمامی دستگاه ها باید تلاش کنند تا این معضل حل شود .

فرمانده انتظامی تربت جام افزود: نگرانی همه ما در آگاه سازی خانواده هاست که تولید مواد مخدر صنعتی در داخل منزل با ترکیبات شیمیایی تهیه می شود و آثار آن بیشتر از مواد سنتی است.

سرهنگ محمد یزدانی با اشاره به برنامه ریزی پلیس مواد مخدر در مبارزه با قاچاق مواد افیونی تصریح کرد: در سه ماه امسال نسبت به بازه زمانی سال گذشته بیش از 900 درصد انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر بیش از 30 درصد نسبت به مشابه سال گذشته افراد دستگیر شدند.

وی با اشاره به نگرانی شهروندان از ایجاد پاتوق های مصرف مواد مخدر و ایجاد مزاحمت برای خانواده ها، بیان کرد: اجرای طرح تخریب پاتوق های مصرف مواد مخدر بیش از 27 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که از ابتدای سال سه پاتوق مصرف مواد مخدر در داخل شهر تخریب شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار