جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به طرح پایش واحدهای صنعتی در کشور، گفت: در این راستا ۱۵۰ گروه جهادی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛بهرامی افزود : در گروه‌های جهادی اقتصادی متخصصان در حوزه صنعتی و مهندسین حضور دارند و نسبت به طرح پایش واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را دارند.

وی با اشاره نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری،خاطر نشان کرد : تاکنون جهاد فرهنگی و نظامی در کشور انجام‌شده و امروز هم جهاد صنعتی اولویت کار است تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.

جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت: مهندسین صنعتی در طرح پایش صنعتی، در مرحله اول با حضور در واحدهای صنعتی مشکلات را شناسایی می‌کنند و در مرحله دوم در کارگروه‌های تخصصی مطرح‌شده و در مرحله سوم اگر مشکلات حاد باشد به کارگروه تخصصی عالی کشور ارجاع می‌شود.

بهرامی اضافه کرد :در گروه‌های جهادی اقتصادی متخصصان در حوزه صنعتی و مهندسین حضور دارند و نسبت به طرح پایش واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.