بخشدار جازموریان گفت:آتش چندین هکتار از نخلستان‌های منطقه جازموریان در شهرستان رودبار جنوب راازبین برد.

آتش هستی جازموریان را به آتش کشید
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود قانعی ‌فردگفت آتش‌سوزی از ساعت پنج عصر جمعه در یکی از بزرگترین نخلستانهای‌ این بخش که با حدود 100 هکتار مساحت در روستای چاه‌بید قرار دارد اتفاق افتاد.

 وی با اشاره به اینکه اتش حدود 15 هکتار از این نخلستان را از بین برده است، افزود: سرانجام با تلاش نیروهای آتش نشانی رودبارجنوب و قلعه گنج و کمک نیروهای امدادی و ادارات منابع طبیعی منطقه، شامگاه جمعه آتش مهار شد .

قانعی‌فرد خاطرنشان کرد: صعب‌العبور بودن راه روستا ، باعث تاخیر در عزیمت ماشین های اتش نشانی به محل روستا شد که با اعزام یک دستگاه لودر از بخشداری جازموریان این مشکل تا حدی برطرف شد . 

بخشدار جازموریان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی مهار شده است اظهار کرد: با توجه به وزش بادهای گرم موسمی هنوز امکان وقوع مجدد آتش‌سوزی وجود دارد و لذا نیروهای امدادی همچنان در محل حضور دارند . 

وی با تاکید براینکه هنوز علت آغاز آتش سوزی مشخص نشده است گفت :کارشناسان در حال بررسی علت وقوع حادثه و برآورد میزان خسارت هستند .
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۲ تير ۱۳۹۵
سلام من اهل جازموریانم . ای کاش دریچه آب سد های بالا دستی گاهی به روی جازموریان باز شود تا این تالاب به این روز گرفتار نشود