فرمانده پلیس انگلیس از افزایش شدید آمار جرایم مبتنی بر تنفر در این کشور، پس از برگزاری همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، فرمانده پلیس انگلیس از افزایش شدید آمار جرایم مبتنی بر تنفر در این کشور، پس از برگزاری همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به «برکسیت» (Brexit) خبر داد. 

«سارا تورنتون» رئیس شورای ملی فرماندهان پلیس انگلیس  گفت از پنجشنبه هفته گذشته تاکنون، سیصد و سی و یک فقره جرم مبتنی بر تنفر (به پلیس انگلیس) گزارش شده است که این رقم در مقایس با میانگین شصت و سه فقره جرم در هفته، افزایش پنج برابری نشان دهد. 

افزایش تنش ها و خشونت های اجتماعی
پلیس انگلیس همچنین از افزایش تنش ها و خشونت های اجتماعی علیه مهاجران و آوارگان در انگلیس، پس از برگزاری همه پرسی در این کشور خبر داد. طبق این گزارش، مهاجران انگلیس در یک هفته اخیر در معرض بدرفتاری، انتقادهای بیشتر در رسانه های اجتماعی و خشونت فیزیکی بیشتر قرار گرفته اند. 

احساسات مهاجر ستیزی در انگلیس حتی قبل از برگزاری همه پرسی خروج این کشور از اتحادیه اروپا نیز افزایش یافته بود و هواداران احزاب راستگرا اغلب از شعارها و احساسات علیه مهاجران استفاده می کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار