دور جدیدی از مبارزات رزمندگان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس ستاد انتقاضه و قدس کشور امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بوشهر گفت دور جدیدی از مبارزات رزمندگان فلسطینی با استفاده از راهبردهای تجهیزاتی، پشتیبانی و تاکتیک‌های عملیاتی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

سردار رمضان شریف با گرامیداشت این روز جهانی و با بیان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس پیامدها و برکات مهمی برای سرزمین اشغالی داشته است گفت دستاورد نامگذاری روز جهانی قدس در 37 سال گذشته این است که هر سال در یکی از ماه‌های شریف و پر برکت موضوع قدس مطرح و به عنوان مسئله جهان اول اسلام در افکار عمومی پدیدار می‌شود.

 وی یکی از سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس از 68 سال پیش تاکنون را به فراموشی سپردن موضوع فلسطین و اشغال قدس دانست و افزود در 68 سال پیش که رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های مقدس مسلمانان در فلسطین مستقر شد مسلمانان، دانشمندان و علمای گوناگونی برای حمایت از مردم فلسطین طرح‌هایی مطرح کردند که هیچکدام از این طرح‌ها دوام و قوام نداشت و تنها نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توانست که آزاد‌سازی قدس شریف را هر سال احیا و زنده کند.


سردار شریف گفت هر سال در آستانه روز جهانی قدس مبارزات مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس تشدید می‌شود و در جراید و مطبوعات و افکار عمومی جهان موضوع قدس مطرح می شود که یکی از مهمترین برکات آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است. سال گذشته 150 تحلیل و خبر پیرامون مسئله قدس و رویارویی مبارزات فلسطینی با رژیم صهیونیستی در جراید معتبر دنیا منتشر شد.

وی با بیان اینکه ایجاد گروهک‌های مختلف نتوانست موضوع فلسطین و جهان اسلام را خدشه‌دار کند افزود از خاکستر داعش و گروهک‌های ایجاد شده دودمان رژیم اشغالگر قدس را بر باد خواهد رفت.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.