۳۵ درصد از مراجعات طلاق‌ به مراکز بهزیستی شاهین شهرو میمه به مصالحه ختم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: 286 زوج در آستانه طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه نمودند که ۳۵ درصد این تعداد به مصالحه ختم شد.
امین عسگری با اشاره به این که بیش از 3 هزار مدد جو تحت پوشش خدمات بهزیستی این شهرستان قرار دارد افزود: این افراد را معلولان، سالمندان و زنان سرپرست خانوار شامل می شود و همچنین بهزیستی این شهرستان در ۱۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و حمایتی را به مددجویان ارائه می‌دهد.
وی به فعالیت مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در شهرستان شاهین شهر و میمه اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰۰ بیمار مزمن اعصاب و روان وجود دارد که ۱۰۰ نفر از آنها در این مراکز نگهداری می‌شوند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه با بیان اینکه بهزیستی این شهرستان ۲۰ طرح خود اشتغالی را در دستور کار دارد، افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۳ میلیارد ریال اجرایی شده که می‌تواند بخش قابل توجهی از اشتغال مددجویان و زنان سرپرست خانوار را برطرف سازد.
امین عسگری با اشاره به ماموریت های اورژانس اجتماعی گفت: بیش از هزار ماموریت اورژانس اجتماعی داشتیم که 90 درصد آنها در حیطه بهزیستی و بیشتر مربوط به خشونت خانوادگی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار