هشت دستگاه جدید دیالیز از سوی بنیاد بیماران خاص وارد مرکز دیالیز «مادر» در دزفول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: به همت خیرین و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، تعداد هشت دستگاه دیالیز جدید خریداری و در مرکز دیالیز مادر دزفول مستقر شدند.

یوسف پریدار، مرکز دیالیز مادر دزفول را با ظرفیت ۳۵ تخت یکی از بزرگترین مراکز دیالیز کشور برشمرد و افزود: با اهدای این هشت دستگاه توسط بنیاد بیماران خاص کشور، مرکز دیالیز مذکور تکمیل و به بیمارستان بزرگ گنجویان دزفول تحویل داده شد.

وی در ادامه از انتقال بخش دیالیز بیمارستان گنجویان به مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به بیماران و بازسازی بخش قبلی تصمیم به جابه جایی این مرکز گرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: بنابراین مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان محل جدید بیماران دیالیزی شهرستان دزفول و شمال خوزستان است.

پریدار در پایان یادآور شد: بخش جدید بیماران دیالیزی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و نوساز، دارای ظرفیت ۳۰ تخت است ضمن اینکه بخش جدید در حال حاضر فعال است و به بیماران دیالیزی خدمت ارائه می کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار