ستاره تیم ملی ولز معتقد است با توجه به شکست نخوردن ولز مقابل بلژیک در سه بازی اخیر دو تیم ،ولز به کابوس بلژیک تبدیل شده است.

گرت بیل: ولز کابوس بلژیک استبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم های ملی ولز و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی یورو به مصاف هم خواهند رفت.ولز در سه بازی اخیر خود در برابر شیاطین سرخ شکست نخورده و  با توجه به پیروزی این تیم بر تیم ملی بلژیک در مرحله مقدماتی یورو 2016  گرت بیل ستاره ولز معتقد است  آنها از نظر روانی برتر از حریف هستند. 

ولز آخرین دیدار خود مقابل بلژیک را 12 ماه پیش در مقدماتی یورو 2016 با گلزنی بیل با پیروزی پشت سر گذاشت.

بیل، با اشاره به پیروزی 1-0 در ورزشگاه شهر کاردیف و دو تساوی قبلی در بروکسل گفت: ما کابوس این تیم هستیم،این طور نیست. ؟

امیدوارم که این مسئله به ذهن آنها خطور کند. ما قطعا روی آن مسابقات مقدماتی توجه خواهیم کرد، آن بازی ها اطلاعات زیادی  در مورد آنها به ما می دهد. ما می دانیم که چگونه در برابر آنها بازی کنیم و آنها چگونه بازی می کنند.

بیل افزود: ما می دانیم این مسابقه نسبت به بازی مقدماتی متفاوت خواهد بود و فشار در این بازی بیشتر است. اما ما می دانیم آنها چگونه کار می کنند، و برنامه بازی خود را طوری طراحی خواهیم کرد که آنها را متوقف کرده و به خط حمله خود کمک کنیم.

ستاره کهکشانی ولز در پایان گفت: "ما خوب کار کرده ایم و حتی اگر هم حذف شویم مردم به ما افتخار خواهند کرد. اما ما می خواهیم به پیشروی ادامه دهیم، می خواهیم تا آنجا که می توانیم پیش برویم و سعی کنیم  این مسابقات را فتح کنیم.

فعلا  تلاش ما شکست بلژیک و رسیدن به نیمه نهایی  است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار