مهدی لسانی با بیان اینکه دوره زمانی این گزارش از 18 تا 28 خردادماه 95 است، ادامه داد: از مجموع این 8678 سؤال که از طریق سامانه پیامکی 30002020 دریافت شد، 4378 سؤال یعنی بیش از 50 درصد به روزه و مسائل مرتبط به آن اختصاص داشت که این موضوع نشان از تاثیرات مثبت و زمان مناسب آغاز به فعالیت مجدد این سامانه پیامکی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دفاتر مستقر اداره پاسخگویی به سوالات شرعی در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و با بیان اینکه دفاتر پاسخگویی برادران در صحن آزادی، مسجد جامع گوهرشاد و مدرسه پریزاد قرار دارند، تصریح کرد: در صحن آزادی، رواقهای دارالولایه، دارالاجابه، کوثر و دارالرحمه نیز دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی خواهران مستقر است.
لازم به ذکر است؛ سامانه تلفنی 32020 و پیامکی 30002020، پلهای ارتباطی زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی با اداره پاسخگویی به سؤالات شرعی آستان قدس رضوی است که در ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات حوزه احکام خمس و زکات، تقلید، نماز، روزه، وصیت، وقف و ارث خواهد بود.
انتهای پیام//