وب‌سایت پی‌سی وُرلد در مطلبی به آخرین فرصت برای به روز رسانی به ویندوز 10 و اقدامات لازم برای آن پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت "پی‌سی وُرلد"، مهلت ارتقا رایگان از نسخه‌های پیشین ویندوز به ویندوز 10 در روز 29 ژوئیه (8 مرداد) به پایان خواهد رسید. در این صورت تنها 31 روز فرصت برای ارتقا به آخرین نسخه از ویندوز فرصت باقی است.

برای ارتقا به ویندوز 10 اقدامات زیر را انجام دهید.

1. از آمادگی رایانه خود برای نصب ویندوز 10 اطمینان حاصل کنید
حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب آخرین نسخه از سیستم عامل شرکت مایکروسافت به شرح زیر است:
1 گیگاهرتز پردازنده مرکزی، کارت گرافیک با پشتیبانی از دایرکت اکس 9، وضوح تصویر 800 در 600، یک گیگابایت حافظه رم برای رایانه‌های 32 بیتی و 2 گیگابایت حافظه رم برای سیستم‌های 64 بیتی، 16 گیگابایت حافظه آزاد برای سیستم‌های 32 بیتی و 20 گیگابایت فضای آزاد برای سیستم‌های 64 بیتی

2. آماده خطاهای احتمالی باشید
مایکروسافت لیستی از خطاهایی که احتمال دارد طی این به روز رسانی با آن‌ها مواجه شوید را در وب‌سایت خود تهیه کرده است. دانلود نشدن صحیح این ویندوز و یا وجود فایل‌های خراب ممکن است کاربران را با خطاهایی روبرو کند. مشکل دیگر نیز می‌تواند کمبود فضای خالی برای نصب ویندوز باشد که خطایی دیگر را پدید می‌آورد.

3. اقداماتی که لازم است پس از نصب ویندوز 10 انجام دهیم
به ویندوز 10 خوش آمدید! در 30 دقیقه نخست کار با این ویندوز، با ویژگی‌های جدید آن آشنا خواهید شد. حال، در صورتی که از ویندوز 10 راضی نباشید، تا 31 روز فرصت دارید به نسخه پیشین از ویندوز بازگردید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار