تنها زمین چمن مصنوعی هندیجان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت:  تنها زمین چمن مصنوعی شهرستان به مساحت ۸۰۰ مترمربع در پارک ۱۸ فروردین به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بهروز شعبانی افزود: این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال از اعتبارات جاری شهرداری بوده که متاسفانه هنوز قسمت هایی از آن مثل روشنایی و یا قسمت پیاده روی پشت دروازه برطرف نشده است که با برطرف کردن این مشکلات به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: برای حفظ، نگهداری و مدیریت این زمین با شهردار صحبت شده تا به صورت مزایده از بین افراد واجد شرایطی که از طریق اداره ورزش و جوانان معرفی می شوند اجاره داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان، عمده مشکلات ورزش شهر را مالی دانست و افزود: متاسفانه به علت وجود مشکلات مالی فراوان، ورزش هندیجان در وضعیت بسیار بدی به سر می برد.

شعبانی گفت: ورزش هندیجان هیچ حامی و پشتیبانی ندارد. تا کی برای اعزام یک تیم، دلسوزان واقعی و اندک موجود در ورزش از حقوق ناچیز خود که حق زن و بچه آنهاست خرج کنند و تا پایان ماه صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارند.

وی افزود: نفت شهرستان که از زمان استخراج آن تاکنون بیش از صدها هزار میلیارد تومان درآمده داشته، آن وقت ورزش شهر و امکانات آن و صدها مشکل دیگر شهرستان ریالی از این هزار میلیارد تومان بهره ای نمی برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.