با حضور مبلغ روحانی در ماه رمضان در روستا مردم به خصوص جوانان به مساجد بیشتر جذب شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ هرساله در ماه مبارک رمضان روحانیون طرح هجرت با استقرار در روستا های محروم، تکلیف مدارانه، به هدایت مردم می پردازند.

مبلغین روحانی حاضر در شهرها و روستاها

ماه رمضان امسال هم حجت الاسلام یاسی با حضور در این طرح به همراه خانواده از شهر قم به روستای اروانه اعزام شده است .
خنده رویی و برقراری رابطه ی خوب حجت الاسلام یاسی باعث جذب مردم و برقراری رابطه ی صمیمی در بین اهالی شده است.
یکی از اهالی روستای اروانه درباره  حضور مبلغ در ماه رمضان در این روستا گفت: در ماه های دیگر سال در روستا روحانی نیست و حضور این روحانی در ماه رمضان بسیار خوب بوده و تاثیر زیادی در روابط بین روستائیان داشته است و آیین های ماه رمضان هم که در این ماه صمیمیت بیشتری در بین مردم روستا ایجاد کرده است.

مبلغین روحانی حاضر در شهرها و روستاها

یکی دیگر از مردم روستای اروانه با اشاره به همراهی و همکاری همسر این روحانی نیز در این سفر افزود: همسر این روحانی نیز هر روزه با برگزاری کلاسهای قرآن برای کودکان و نوجوانان در کنار حضور در کنار حجت الاسلام یاسی خود نیز به تلیغ دین و آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان می پردازد.
حجت الاسلام یاسی افزود: تحمل سختی های سفر و حضور در کلاسهای درس در شهر قم برای این است که بتوانیم آموخته های خود را به مردم عرضه کنیم .
وی تصریح کرد: حضور در سفر تبلیغ در کنار همراهی و همکاری خانواده توانسته بخشی از سختی های این سفر معنوی را کمتر کند.
همسر حجت الاسلام یاسی با اشاره به حضور فرزندان در این سفر هم افزود: در بعضی موارد سختی های سفر برای فرزندان قابل تحمل نیست اما خدا رو شکر آنها نیز در این سفر همراه ما بوده و با وجود تمام کاستی ها با ما همراه بوده و گلایه ای ندارند.

مبلغین روحانی حاضر در شهرها و روستاها

مبلغین روحانی حاضر در شهرها و روستاها

ماه رمضان امسال 620 مبلغ در شهرها و روستاهای استان سمنان مشغول به تبلیغ هستند که 400 نفر از آنها بومی و 220 نفر از شهرهای قم و مشهد هستند.
انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.