38 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری در استان سمنان فرسوده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان در کارگروه استانی خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل در استانداری سمنان با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه ابلاغی دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی خوبی برای خروج این خودروها از ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته است.
داود فهندژ سعدی با اشاره به تشکیل یک کارگروه تخصصی در این بخش، افزود: این کارگروه با توجه به ابلاغیه معاونت اجرایی ریاست جمهور در خصوص اجرای ماده 17 آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل در همه استان‌ها تشکیل شده است.
وی با اشاره به اعضای این کارگروه ادامه داد: نمایندگان دفتر فنی استانداری، فرماندهی نیروی انتظامی (پلیس راه و راهور)، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌، اداره کل حفاظت محیط زیست‌، گمرک‌، شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی‌، سازمان صنعت معدن و تجارت‌، سازمان همیاری شهرداری‌ها و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از اعضای این کارگروه هستند که ریاست آن به‌عهده معاون امور عمرانی استانداری سمنان است.
سعدی افزود: این کارگروه ساماندهی و برنامه‌ریزی خروج خودروهای فرسوده با اولویت ناوگان حمل و نقل  عمومی برون شهری را در دستور کار خود دارد.
انتهای پیام / ه



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.