معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از ابلاغ طرح جامع شهری قزوین از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری به استانداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به گفته منوچهر حبیبی ، این طرح بزودی به دستگاه های اجرایی و نهادهای مربوطه در استان ابلاغ می شود.

وی افزود : این طرح ، مسیرها و برنامه های توسعه قزوین را برای یک جمعیت 454 هزار نفری در افق سال 1405 ترسیم کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهارکرد: در بازنگری طرح جامع شهری قزوین، محدوده شهر شش هزار و 14 هکتار و حریم آن نیز 34 هزار و 629 هکتار تعیین شده است.

حبیبی، توسعه متوازن شهری، حفاظت از باغستان سنتی، ساماندهی ورودی های شهر قزوین بویژه از سمت تهران و تهیه طرحی مناسب به منظور اجرای خیابان شهید انصاری شرقی را از مهم ترین برنامه های قید شده در بازنگری طرح جامع شهر قزوین بیان کرد.

وی،مجری این طرح را شهرداری اعلام کرد و گفت : همه نهادها و دستگاه های متولی حوزه عمران و شهرسازی مکلف به رعایت این طرح خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد:به منظور اجرای بازنگری طرح جامع شهری قزوین، باید یک طرح تفضیلی نیز تهیه شود که در آن استفاده و نوع کاربری همه زمین های شهر و مسیرهای عبور و مرور خودروها به دقت تعیین و مطابق با چارچوب ها و قوانین مربوطه ترسیم و تعیین شود.

انتهای پیام /
برچسب ها: ابلاغ ، طرح ، جامع ، شهری ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.