رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: محور اصلی در زندگی پاسداران گمنام همان اعتقاد تمام عیار به یک مبارزه دائمی و جهاد فی سبیل الله است.

سردار وحیدی: سبک زندگی پاسداران گمنام الگو مناسبی برای زندگی امروز و حفظ روحیه انقلابی است
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی پیرامون دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی به محور «سبک زندگی فردی پاسداران گمنام» اشاره کرد و گفت: محور اصلی و زندگی پاسداران گمنام همان اعتقاد تمام عیار به یک مبارزه دائمی و جهاد فی سبیل الله است و این را در خدمت به ملت های اسلامی و در خدمت به مردم مستضعف انجام می دهند.
 
وی گفت: نماد و نمود بارز این جهاد در لبنان است و حزب الله قهرمانی که امروز شکل گرفته و موفقیت هایی را در مبارزه علیه افکار پلید استکباری در اقصی نقاط دنیا رقم زده بسیاری از فعالیت ها و نقش‌هایش فرهنگی بوده است و البته در بسیاری از کشورها مانند افغانستان و عراق نقش جهادی بارزی هم داشته است.
 
وحیدی افزود: زندگی پاسداران گمنام در جهاد گذشته و مهمترین عنصر در سبک زندگیشان را می توان در قالب جهاد دائمی تعریف کرد. این روحیه در بین پاسداران گمنام همواره ساری و جاری بوده و باعث موفقیت این عزیزان در عرصه های مختلف شده است.
 
وی در پایان تاکید کرد: سبک زندگی پاسداران گمنام می تواند الگو مناسبی برای زندگی امروز و حفظ روحیه انقلابی و جهادی باشد و اشاره به گوشه هایی از زندگی آنها در قالب هنر اثرگذار خواهد بود.
 
دومین جشنواره فرهنگی و هنری  چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با موضوع بیداری و مقاومت اسلامی و 16 محور موضوعی تا 5 مرداد ادامه دارد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www.jashnvareh-sepas.ir و یا کانال تلگرامی انجمن پیشکسوتان سپاس به آدرس telegram.me/sepasngo  مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار