نماینده مردم محلات از امتیازات ویژه برخی مدیران که حقوق نجومی دریافت می‌کنند پرده برداشت.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارائه وام‌های میلیونی به برخی مدیران که حقوقی‌های بنجومی دریافت می‌کنند، واکنش نشان داد.
 
وی افزود: عده‌ای عادت به مدیریت اشرافی در کشور دارند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برخی مدیران بیت‌المال را ملک خود می‌پندارند، تأکید کرد: این گونه افراد به دست‌اندازی به بیت‌المال خو گرفته‌اند و بخشی از دست‌اندازی‌شان دریافت حقوق‌های نجومی است و در بخش دیگر وام‌های ‌کلان میلیونی با سودهای پایین دریافت می‌کنند.
 
سلیمی با بیان اینکه برخی از وام‌های کلان در ارگان هایی چون صندوق ملی توسعه، بیمه و بانک‌ها پرداخت می‌شود، تصریح کرد: جالب این است که برخی مدیران به دلیل روحیه اشرافی خود دریافت وام‌های کلان را حق مسلم خود می‌داند که این مسئله جای تعجب دارد.
 
این نماینده مجلس با بیان ان یکه برخی مدیران به علاوه وام‌های کلان سلسله امتیازاتی را برای خود قائل می‌شوند، گفت: برخی مدیران در قالب این سلسله امتیازات حقوق دریافت می‌کنند که این امتیازات شامل امتیاز اوقات فراغت، امتیاز شب عید، امتیاز میلاد معصومین، امتیاز روز پدر، امتیاز روز مادر و امتیاز حق اوقات فراغت فرزندان است.
 
سلیمی همچنین بیان داشت: به هیچ وجه مشخص نیست که این امتیازات بر شمرده شده در برخی ارگان‌ها بر اساس چه ساز و کاری تعیین می‌شود.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با بیان این که مسئولین ذیربط باید با همه موارد از جمله فیش‌های نجومی بالا و همچنین تسهیلات و امتیازات ویژه به برخی مدیران برخورد کند خاطرنشان کرد: در حال حاضر شفافیت در موضوع پرداختی به مدیران امری ضروری است که نباید مغفول بماند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار