امسال3 هزار و450 نفر از برنام های اوقات فراغت کمیته امداد بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل کمیته امداد استان با تشریح برنامه‌های این نهاد با هدف غنی‌ سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت گفت: برنامه های اوقات فراغت این نهاد از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده است.

عباس اهرابی افزود: کمیته امداد با ایجاد 7 کانون فرهنگی دایم وموقت و جذب سالانه بیش از سه هزار مخاطب،برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی اجرا کرده که اجرای این برنامه ها به ویژه در ایام اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش از اولویت های فعالیت های فرهنگی این نهاد می باشد.

وی از فعال بودن 3 کانون دائم در استان خبر داد و افزود: علاوه بر اين که در تابستان کلاس هايي را به منظور غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان داريم کانون های موقت نیز به اين منظور در طول سال برپا می شود.

وی مهم ترین برنامه های آموزشی ارائه شده در این کانون ها را آموزش های اعتقادی، قرآنی و اخلاق اسلامی، مهارت و حرفه آموزی فنی و حرفه ای، برنامه های ورزشی، کتابخوانی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد .

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: از دیگر برنامه های فرهنگی تربیتی و آموزشی کمیته امداد، معرفی دانش آموزان به مراکز فرهنگی سایر دستگاه ها در سطح شهرستان است

اهرابی شمار دانش آموزان تحت پوشش را 7500 نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر این بیش از یک هزار دانشجو وطلبه نیز از خدمات این نهاد به صورت مستمر استفاده می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.