شش هزار بشکه به تولید نفت منطقه بهرگان در استان بوشهر افزوده شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس منطقه عملیاتی منطقه بهرگان گفت: این افزایش تولید در یک هفته اخیر رخ داده است.

 عباس رجب‌خانی همچنین با اشاره به دیگر دستاوردهای کارکنان منطقه بهرگان افزود: راه‌اندازی چاه شماره 32 و خط لوله قابل انعطاف سکوی سروش که عملیاتی کاملا تخصصی است و پیش از این شرکت‌های خارجی آن را انجام می‌دادند از دیگر دستاوردهای کارکنان این منطقه است.

 وی با بیان این‌که منطقه بهرگان تلاش می‌کند به محیط پیرامونی خود توجه ویژه‌ای داشته باشد، ادامه داد: هر کاری که برای کمک به مردم منطقه از دستمان برآید انجام می‌دهیم و در مقابل انتظار داریم به همین نسبت در حل مشکلاتمان به ما کمک شود؛ زیرا همان طور که از نام شرکت ملی نفت پیداست، این شرکت، متعلق به همه ملت ایران است.

 رئیس منطقه عملیاتی منطقه بهرگان تصریح کرد: هفته‌های گذشته چند مورد حادثه در بندر امام حسن و گناوه رخ داد که پس از اطلاع و درخواست کمک، همکاران ما برای انجام عملیات تجسس دریایی و مهار آتش وارد عمل شدند.

 منطقه نفتی بهرگان در 40 کیلومتری شمال غربی گناوه و 28 کیلومتری بندر دیلم در شمال استان بوشهر واقع شده است.

 بهرگان شامل چهار میدان بهرگانسر، سروش، نوروز و هندیجان، یکی ازشش منطقه فلات قاره کشور است که از سال ١٣٣٠ و با کشف نفت در این منطقه در ردیف مناطق نفتی کشور قرار گرفته است و پیشتاز صنعت نفت دریایی کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.