رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت:با توجه به کسب سهمیه المپپیک توسط ارزنده در جام کازانوف قرار است پاداشی 10میلیون تومانی از طرف کمیته ملی المپیک به وی اهدا شود.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: مسابقات خوبی را شاهد بودیم خدا را شکر به اون هدفی که مد نظرمان بود رسیدیم خوشبختانه محمد ارزنده توانست با یک رکورد مطلوب هشتمین سهمیه المپیک را برای کشورمان کسب کند.

کیهانی گفت: در کل عملکرد ورزشکاران در جام کازانوف رضایت بخش بود اما تعدادی از ورزشکاران نتوانستند سطح توقعات فدراسیون دوومیدانی را برآورده کنند. از نتایج آنها به هیچ عنوان راضی نیستیم.

وی افزود: قرار است 10 نفر از دوومیدانی کاران یک هفته در کشور قزاقستان بمانند در مسابقه ای که قرار است طی چند روز آینده در این کشور برگزار شود شرکت کنند تا بتوانند سهمیه ورودی المپیک را کسب کنند،هنوز معلوم نیست چه کسانی در آنجا حضورخواهند داشت، طی جلسه ای که برگزار خواهیم کرد اعلام می شود نفرات چه کسانی خواهند بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دوومیدانی کاران کشورمان فرصت دارند در چند مسابقه پیش رو به حد نصاب لازم دست پیدا کنند سهمیه ریودوژانیرو را بدست آوردند البته تمام این ها به عملکرد خود ورزشکار بستگی دارد که بتواند سهمیه المپیک را کسب کند یا نه.

وی بیان کرد: حدادی و تفتیان در مسابقات دیشب بیلبائو نتایج بدی را کسب نکردند و تنها دلیل عملکرد ضعیف این 2 ورزشکار در این رقابت خستگی ناشی از مسابقات 2روز قبل ورلد چلنج مادرید بود که در آنجا مسابقات سنگینی را برگزار کرده بودند.

کیهانی افزود: تفتیان از کشور اسپانیا عازم اردوی مجارستان شد قرار است در مسابقاتی که در اواخر تیر ماه در این کشور برگزار می شود حضور یابد تا به آمادگی این دونده سرعتی کشورمان برای حضور قدرتمندانه در المپیک ریو کمک کنند،حدادی هم قرار است در چند مسابقه شرکت کند تا به شرایط آرمانی نزدیک شود تا در المپیک عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. 

ریاست فدراسیون در پایان یادآورشد: محمد ارزنده پرنده ی کشورمان که صبح امروز توانست هشتمین سهمیه المپیک تابستانی ریودوژانیرو را کسب کند قرار است پاداشی 10میلیون تومانی از طرف کمیته ملی المپیک به وی اهدا شود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار