نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت:فدراسیون دوومیدانی به هیچ عنوان از رکوردهای طوسی در این چند مسابقه اخیر راضی نیست.

پریسا بهزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد:  طوسی نتوانست در قزاقستان عملکرد جالب توجهی داشته باشد در این مسابقات دور از حد انتظار ظاهر شد و رکورد ضعیفی را به ثبت رساند.

وی افزود: در رقابت های ارزروم ترکیه هم موفق شد دو مدال نقره را بدست آورد اما متاسفانه نتوانستند به حد نصاب تعیین شده فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک دست یابند.

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: طوسی تنها یک مسابقه برای کسب سهمیه ریو فرصت دارد و آن هم مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه های کشور است که در تاریخ 19تیر ماه سال جاری برگزار می  شود،که امیدوارم بتواند در این مسابقات همراه با سایر بانوان رکورد خوبی را به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: طوسی حدود 25روز در اردوی کیش در شرایط آب و هوایی مطلوب زمستان تمرین کرد و به همراه  فصیحی،الناز کمپانی و سپیده توکلیدر رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا قطر شرکت کرد و در نهایت  موفق شد در دوی 4*400متر بانوان  مدال نقره کسب کند، پس چطور در رسانه ها اعلام می کند که فدراسیون امکانات مناسبی در اختیار وی قرار نداده است؟
در صورتی که فدراسیون در یک ماه اخیر برای طوسی سه مسابقه داخلی و خارجی در نظر گرفته است اما وی نتوانست در هر سه مسابقه را در حد انتظار ظاهر شود و به نتایج مورد نظر دست پیدا کند.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به امکاناتی که  فدراسیون  در اختیار طوسی قرار داده از رکوردهای وی در این چند مسابقه رضایت نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار