مدیران عامل بانکهای گردشگری و مهراقتصاد در دیدار با معاون اقتصادی شهردار مشهد از سرمایه گذاری در طرح هلدینگ بین المللی زائر استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون اقتصادی شهردار در دیداری با جهانگیری مدیرعامل بانک گردشگری کشور، پیرامون فعالیت های اقتصادی شهرداری مشهد به بحث و گفت گو نشستند.

مزجی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد دست همکاری بانک گردشگری را درزمینه این همکاری به گرمی می فشارد، خاطر نشان کرد: بانک گردشگری در جریان فعالیت های اقتصادی شهرداری مشهد قرار گرفته است. امید داریم ما حصل این همکاری نتایج مثمر ثمری را برای توسعه شهری به ارمغان آورد.

مدیرعامل بانک گردشگری هم در این دیداردر جریان برخی از فعالیت های معاونت اقتصادی شهردای مشهد از جمله شرکت مادر تخصصی بین المللی زائر قرار گرفت و برای آغاز همکاری ابراز تمایل کرد.

جهانگیری گفت: بانک گردشگری با آورده های نقدی و غیر نقدی در تاسیس شرکت مادر تخصصی زائر و همچنین سایر فعالیت ها و خدمات این شرکت، با شهرداری مشهد همکاری می نماید.

ویدر خصوص فراهم آوردن زمینه همکاری های مشترک و سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی در شهر مشهد ابراز علاقه کرد و افزود: در سفر بعدی به شهر مشهد از پروژه ها بازدید کرده و تفاهم نامه ای در خصوص همکاری های مشترک امضا خواهیم کرد.

سرمایه گذاری بانک مهر اقتصاد در پروژه های شهرداری مشهد

محمد رضا مزجی در دیداری جداگانه، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد کشور را در جریان فعالیت های اقتصادی شهرداری مشهد قرار داد و بیان کرد: موضوع فعالیت ها و چگونگی تاسیس شرکت مادر تخصصی بین المللی زائر در اختیارشان قرار داده شده است.

ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد همچنین در زمینه ایجاد همکاری های مشترک سرمایه گذاری بین بانک مهر اقتصاد و شهرداری مشهد ابراز تمایل کرد و افزود: بانک مهر اقتصاد با معاونت اقتصادی در زمینه انجام تهاتر دارایی ها و ایجاد پروژه سرمایه گذاری جدید در شهر مشهد همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.