سینماها و اجراهای صحنه ای نمایش و موسیقی گیلان به پاس شب های عظیم قدر تعطیل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: سینماهای استان با توجه به تصمیم های گرفته شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 و 6 تیر ماه از ساعت 6عصر به بعد و در روزهای 5 و 7 تیر ماه به طور کامل به مناسبت لیالی قدر و شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع) تعطیل است.
سید وحید فخرموسوی افزود: همچنین بر اساس آخرین تصمیم شورای صنفی نمایش در ماه رمضان بلیت سینماها تا افطار نیم بها است و از افطار به بعد که طرح اکران "افطار تا سحر" اجرا می شود، قیمت بلیت ها به صورت کامل است.
وی گفت: همچنین بنا بر تصمیم شورای صنفی نمایش، سینماها می توانند در ایام ماه رمضان تعدادی از فیلم های پرفروشی که از فروردین تاکنون روی پرده رفته اند، را دوباره اکران کنند.
فخر موسوی درخصوص تعطیلی اجراهای صحنه ای نمایش و موسیقی در استان نیز تصریح کرد: به پاس شب های عظیم قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، همه اجراهای صحنه ای نمایش و موسیقی که با مجوز این اداره کل اجرا می شود نیز از تاریخ 4 تا 8 تیرماه تعطیل خواهد بود.
گیلان دارای ١٠ سینما با ١١ سالن در 7 شهرستان است؛ ٢٢ بهمن، سپیدرود و میرزاکوچک رشت، دریا آستارا، گلسرخ و قدس هلال احمر بندر انزلی، زیتون رودبار، طلوع فومن، شهر سبز لاهیجان و شادی ماسال، سینماهای فعال استان است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.